Az alábbi célok folyamatos teljesítésére társaságunk MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert vezetett be, tart fenn, illetve alkalmazza a folyamatos minőségjavítás eszközeit.

  • Célunk az évtizedes vezetékes adatátviteli területen szerzett tapasztalatokra építkezve egy minden elemében és területen professzionális mobil és egyéb telekommunikációs alkalmazásokat forgalmazó és ezen a területen szakmai tanácsadó vállalat kialakítása. 
  • A cégünk felső vezetése eltökélt a piaci trendek és igények által velünk szemben követelt változások mielőbbi véghezvitelében. Az új szervezet és működés mindenekelőtt ügyfélközpontúságot, azaz elégedett ügyfeleket, stabil szervízhátteret kell jelentsen. 
  • A működési folyamatok és szervezeti struktúra szabályozottabbá és átláthatóbbá tétele mindezen leírt célokat kell tükrözze és megvalósításukat támogassa.
  • A kialakított szabályozott eljárások egyrészt fegyelmezett és dokumentált munkavégzést követelnek meg a szervezet minden szintjénmunkatársainktól, másrészt nem lehet megmerevedett szervezet, mivel a gyorsan változó piaci környezet szektorunkban különösen nagyfokú rugalmasságot követel meg.
  • Cégünk vezetősége mindezen előbbi szempontok figyelembevételével az előállított és forgalmazott termék vagy szolgáltatás garantált minőségét kívánja biztosítani és fenntartani, sőt a vevői visszajelzések elemzése útján folyamatosan emelni.